Samstag, 3. Oktober 2009

Balade au bord de l´Azur



"Am venit aici in cautarea luminii", scria Van Gogh intr-o scrisoare adresata fratelui sau.
Si intr-adevar aici lumina de o puritate inefabila, cea care insoteste ca o amica statornica albastrul marii unindu-se undeva la orizont intr-un amor unic cu cerul, aceasta lumina te infasoara cand senzual, ca intr-un dans lent a doi indragostiti ce-au uitat de lume, cand izbitor facandu-te sa simti concret pe piele fiorul unei regasiri complete, asteptate, sperate, visate.
Nu au fost doar peisajele descoperite in hazardul unei serpentine ce ti taie respiratia eliberandu-te mai apoi la malul unui golf singuratic, nu a fost doar mistralul ce mi-a insotit diminetile cu miros de lavanda, nu, categoric nu a fost nisipul fin ce ni-a pastrat intim forma corpurilor. A fost mai mult...a fost o palpitatie continua, un imens "coup de foudre". Si la fel ca Monet am sa afirm si eu "ceea ce voi lua de aici va fi tandretea in persoana, impresiile de alb si albastru, toate acestea impachetate in acel aer feeric". Si speranta ca intr-o zi am sa revin.

Cote d´Azur mi-a reamintit subtil ca sunt femeie.

1 Kommentar:

  1. Foarte frumos simtit si scris, draga mea- cindva o sa trec si eu pe acolo, m-ai convins mai mult decit un prospect turistic...Frumos si articolul din Tango, interesant. Am recitit si proza ta din cartea noastra- a fost pentru mine ca o baie cristalina de limba romana sensibila, cu stil- mai vreaaau!!!!

    AntwortenLöschen