Mittwoch, 25. Februar 2009

I´m wishing on tomorrow

Cineva din trecut, m-a sunat de peste toate tarile, muntii si apele care ne despart,m-a sunat si si-a amintit de noi- de felul cum eram noi doi, impreuna.

M-a sunat, atat de firesc, atat de normal ca si cum ieri ne-am fi despartit, ca si cand ieri m-ar fi sarutat pe frunte de ramas bun si de curand- cum facea de atatea ori in serile cuminti.

Si mi-a povestit despre noptile noastre impreuna, despre diminetile noastre de dragoste. Mi-a povestit despre atingeri, despre priviri si doruri.

Apoi a plecat la fel de firesc... si mi-a cerut sa-l uit. Mi-a cerut sa nu-mi mai aduc aminte de munti si de seri si de ochi ce se cauta. Dar stiu ca m-a dorit, din nou ca de atatea ori. Si stiu ca nu m-a uitat, din nou ca de atatea ori.

Iar eu am ramas buimaca, inca cu primaveri in gand, cu atingeri implorate pe buze, cu promisiuni nerostite dar imaginate.

"And I'm wishing on tomorrow, when will it come
And I'm wishing on all the lovin' we've ever done" (Paul Weller, The Style Council)

Mai tii minte?

1 Kommentar:

  1. Der Kommentar wurde von einem Blog-Administrator entfernt.

    AntwortenLöschen